Tuesday Tunes #15

Lisa Hess | Dienstag, 6. Dezember 2016
Hallo ihr Lieben!
Ich wünsche euch allen einen traumhaften Nikolaus! ♥ Habt ihr schöne Geschenke bekommen? ;-) Von mir gibt es heute wieder einen sehr emotionalen Song, den ich im Moment sehr gerne höre.



Das Lied stammt von dem wunderbaren James Arthur:


Seine Stimme ist einfach nur ein Traum! ♥ Und seine Songs gehören zu den romantischsten, die ich jemals gehört habe. 
Ich möchte euch heute diesen hier vorstellen:


"You walked into the room
And now my heart has been stolen
You took me back in time to when I was unbroken
Now you're all I want
And I knew it from the very first moment
Cause a light came on when I heard that song
And I want you to sing it again

I swear that every word you sing
You wrote them for me
Like it was a private show
But I know you never saw me
When the lights come on and I'm on my own
Will you be there to sing it again
Could I be the one you talk about in all your stories
Can I be him

I heard there was somone but I know he don't deserve you
If you were mine I'd never let anyone hurt you
I wanna dry those tears, kiss those lips
It's all that I've been thinking about
Cause a light came on when I heard that song
And I want you to sing it again

I swear that every word you sing
You wrote them for me
Like it was a private show
But I know you never saw me
When the lights come on and I'm on my own
Will you be there to sing it again
Could I be the one you talk about in all your stories

Can I be the one
Can I be the one
Can I be the one
Oh, can I, can I be him

Want you sing it again
Oh, when you sing it again
Can I be him
Want you sing it again
Oh, when you sing it again
Can I be him

I swear that every word you sing
You wrote them for me
Like it was a private show
But I know you never saw me
When the lights come on and I'm on my own
Will you be there, will you be there
Can I be the one you talk about in all your stories
Can I be him
Can I be him
Can I be him
Can I be him"

So wunderschön! :-)

Wie gefällt euch "Can I Be Him"?

Ganz liebe Grüße
Lisa

Kommentare:

  1. Hey
    Ich habe gerade deinen Blog entdeckt und er gefällt mir wirklich sehr gut. Ich habe deinen Blog auch gleich mal abonniert. :D Vielleicht hast du ja lust auch bei mir mal vorbeizuschauen. Darüber würde ich mich sehr freuen. :)
    LG Benedikt von
    http://beneaboutbooks.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  2. Hi,
    hab dich getaggt... :-D

    http://chrissysbuchwelt.blogspot.de/2016/12/tag-mein-lesejahr-2016.html

    LG
    Chrissy

    AntwortenLöschen